Raamatupidamise teenus

Muuda oma unistused reaalsuseks läbi toetavate ja loominguliste süsteemide.

Lubadused raamatupidamise kliendile

Kuidas teenus toimib?

Raamatupidamine toimub elektrooniliselt. Kasutatakse Merit Aktiva programmi raamatupidamise korraldamiseks, Merit Palka töötajatega seotud tehinguteks ja palgaarvestuseks.

Dokumentide edastamiseks kasutatakse uudset keskkonda tsekk.ee, mis võimaldab läbi vastava äpi pildistada kuludokumente ja saata need otse Merit Aktiva raamatupidamisprogrammi. Lisaks toimub costpocket.ee kasutaja kaudu meilitsi saadetud arvete edastamine läbi unikaalse, ettevõtte registrikoodiga seotud meiliaadressi, samuti Merit Aktiva programmi. Seega toimub dokumentide edastus jooksvalt ja protsessi käigus digitaliseeritakse kõik dokumendid. Originaaldokumentidest tehakse läbi tsekk.ee keskkonna digitaliseeritud pilt, mis jääb Merit Aktivasse alles ja seda on võimalik igal ajal taasesitada. Samuti pole vajadust alles hoida paberkandjal dokumente ega välja printida meilitsi saabunud dokumente.

Lisaks sõlmitakse Telema keskkonna kaudu e-arve leping, mis võimaldab ühildada Merit Aktiva ja e-arvete saatmise ning saamise.

Tee seda, mida tõeliselt armastad ja jäta raamatupidamine meie hoolde.

Koostöös raamatupidajaga tuleb töö efektiivistamiseks sõlmida tasuta leping LHV või Swedbank pangaga, et luua otseühendus Merit Aktiva ja panga vahel. Otseühenduse olemasolu muudab tarbetuks eraldi panga väljavõtte saatmise.

Tööajagraafiku või töötasu arvestuse aluseks olevad tabelid lepitakse kliendiga individuaalselt kokku ja edastatakse raamatupidajale töötasu arvestamiseks enamasti 5 tööpäeva enne palgapäeva. Raamatupidaja teenuse hinnas sisaldub ka töövõimetuslehtede edastamine ja kogu suhtlus, avaldused Haigekassale ja Sotsiaalkindlustusametile.

Teenuse hinnas sisaldub igakuine 1-tunnine konsultatsioon finantsmeeskonnaga. Finantsmeeskonda kuulub finantscouch Triin Raudoja ja Sinule spetsialiseerunud raamatupidaja. Konsultatsiooni käigus vaadatakse üle finantsprognoosid ja olemasolevad aruanded ning selgitatakse välja kitsaskohad.

Hinnastamine

Tegemist on kuutasuvaba teenusega. Teenus on suunatud alles alustavatele ettevõtetele ning soovime neid toetada kasvufaasis. Mõistame ning arvestame sellega, et alguses on rahalised vahendid piiratud ja kogu energia läheb ettevõtte arendamisele.

Raamatupidamisteenuse hinna määrab dokumentide arv. Dokumendid on ostuarved, müügiarved, sõidupäevikud ja töötajate palgaarvestus. 

Iga dokumendi hind on 2,50 €, millele lisandub käibemaks.

Pole oma otsuses kindel? Broneeri 30-minutit TASUTA konsultatsiooni.